FAQ

Nedenfor finder du svar på de oftest stillede spørgsmål, hvis du ikke finder svar eller ønsker at komme i kontakt med os kan du skrive os en mail på info@brandavenue.dk hvor vi svarer inden for få timer. Det er samme mail vi modtager alle former for henvendelser på.

Jeg vil gerne ændre i min ordre, kan jeg det?

Hvorvidt du kan ændre i din order er an på hvor langt din ordre er i processen om at blive leveret hos dig eller dit valgte udleveringssted. Vi anbefaler at du skriver os en mail straks du ønsker at ændre i din ordre, og hvis din ordre endnu ikke er pakket kan vi som udgangspunkt godt ændre din ordre for dig. Hvis ordren er pakket eller afsendt kan vi ikke nå at ændre i din ordre, men vi kan aftale det videre forløb, an på om du ønskede at tilføje eller fjerne varer fra din bestilling. Vær opmærksom på at hvis vi kan nå at ændre i din ordre, og du har opnået gratis fragt, kan dette bortfalde hvis du ønsker at fjerne varer der gør at du ikke længere når købsgrænsen for gratis fragt, hvis en sådan er gældende ved køb.

Jeg har ikke modtaget en ordrebekræftelse?

Når du handler hos BrandAvenue sender vi automatisk en ordebekræftelse til din mail umiddelbart efter køb, hvis ikke du har modtaget en, kan du tjekke din spam/uønskede mappe i din mail, og hvis ikke den er at finde der, er det sandsynligvis fordi at der er tastefejl i din mailadresse – uanset kan du skrive os en mail på info@brandavenue.dk hvis ikke du har modtaget din ordrebekræftelse og så kan vi få sendt en ny til dig eller få tilrettet din mail hvis der er tastefejl.

Jeg har ikke modtaget tracking/forsendelsesoplysninger

Når du handler hos BrandAvenue sender vi dig en bekræftelse når din varer er afsendt, den mail indeholder ikke dit tracking nummer, men er blot en bekræftelse på at din bestilling er afsendt. Du modtager tracking fra din valgte leveringspartner, du modtager tracking eller info om din forsendelse på den mail og/eller telefon nummer du oplyste ved køb, og den info kommer direkte fra GLS eller Postnord, an på hvem der står for leveringen af din pakke.

Hvis du ikke har modtaget information fra dem, men har modtaget en mail fra os om at din pakke er sendt, kan det være fordi at de endnu ikke har scannet pakken eller at trackingen ikke er gyldig endnu. Du kan skrive til os på info@brandavenue.dk med spørgsmål til dette.

Kan jeg afhente min bestilling?

Vi har netop gjort det muligt at afhente nogle varer på vores kontor på Frederiksberg. Hvis afhentning er muligt vil denne form for levering kunne vælges når du bestiller hos os. Hvis ikke den er mulig, kan vi desværre ikke tilbyde det.

Hvornår afsendes min bestilling?

Som hovedregel sender vi bestillinger samme dag som vi modtager dem eller dagen efter, på hverdage. Hvis ikke varen kan afsendes ingen for vores normale ramme vil dette stå angivet på det enkelte produkt, typisk møbler kan fx være bestillingsvarer hvoraf der kan være flere dages levering. Du kan se denne information på den enkelte vare. Hvis du bestiller varer med forskellig leveringstid der ikke overlapper vil vi kontakte dig med henblik på at aftale det mest hensigtsmæssige.

Hvornår kommer min bestilling?

Fra vi afsender din ordre til at du modtager den er afhængig af leveringsformen og hvor i landet den skal modtages. Vi sender fra lagre både i Jylland og Sjælland, så derfor kan leveringstiden variere an på hvorfra i landet den sendes samt hvor den skal modtages. Typisk vil en bestilling leveres hjemme/i pakkeshop 1-2 hverdage fra den afsendes.

Jeg har kun modtaget dele af min bestilling?

BrandAvenue anvender flere lagre, og det kan derfor være at din bestilling afsendes i flere forsendelser, dog afsendes alle varer ud fra den angivne tidsramme der er angivet ved det enkelte produkt. Ydermere vil vi altid forsøge at sende således at der kun skal hentes i pakkeshop én gang fx. Vi arbejder på at der står lagerinformation på det enkelte produkt, men lige nu er denne information desværre ikke mulig. Vi forsøger at informere alle kunder inden afsendelse hvis deres bestilling afsendes i flere forsendelser, men hvis det glipper beklager vi meget. Du kan være sikker på at alle varer kommer, og afsendes som aftalt, nu mindre andet er aftalt.

Jeg mangler information på en vare?

Vi bestræber os på at give fyldestgørende information om alle varer tilgængelige hos os, men det kan glippe og hvis du mangler information såsom mål, materialer, uddybende billeder eller andet på en vare bedes du sende os en mail på info@brandavenue.dk, så vil vi så vidt muligt finde den manglende information til dig.

Jeg skrev en bemærkning til ordren om at min pakke måtte stilles på min adresse eller et ønsket sted, men det blev den ikke?

Hvis du skriver en kommentar til din ordre hos os der omhandler levering, vil vi altid forsøge at videregive denne information til vores forsendelsespartner, men i det tilfælde at det omhandler at stille en pakke uden underskrift kan vi desværre ikke videregive denne information, da det så bliver på BrandAvenues ansvar at pakken må stilles. Dog kan du typisk før modtagelse af en pakke give fuldmagt til at din pakke må stilles ude foran døren eller et andet ønsket sted – hos BrandAvenue kan du an på hvem der står for leveringen typisk gøre følgende: Ved GLS kan du inden leveringen give fuldmagt til at pakken må stilles, dette gøres ved at besvarer GLS mail omkring levering af din pakke, og ved Postnord kan du tilmelde dig modtagerflex hvor at pakken så kan stilles et aftalt sted (OBS: dette kan tage op til 14 dage før at det træder i kræft)
Dette er dog ude af vores hænder og er en aftale mellem dig og forsendelsesdistributøren, og ved ovenstående skal du være opmærksom på at det er på eget ansvar at anvende levering uden kvittering, gennem både GLS og Postnord.

Jeg har modtaget en varer der er defekt, hvad gør jeg?

Det er beklageligt, men kan nogle gange ske – hvis du har modtaget en varer der defekt på den ene eller anden måde skal du skrive os en mail på info@brandavenue.dk hvor du fortæller os dit ordrenummer, oplyser os om defekten og vedhæfter et billede af defekten.